tirsdag 18. august 2015

Kjole til frøkna


Denne kjolen har jeg nylig strikket, til Nathalie som jeg er gammeltante til.
I går begynte hun i 1. klasse, og jeg fikk koselig bilde av ei blid jente med ny kjole :)

Garnet er egentlig tynn Merinoull, men jeg brukte Sisu. Mønsteret finnes i Sandnes-hefte nr.1508.

Ellers koser jeg meg i flott sommervær, eller høstvær om du vil..... Vi har strålende sol på andre uka nå. Men kalde netter, variert fra 5 gr. til ned på 0...

Fin tirsdag ønskes fra meg!

2 kommentarer:

Bundingen sa...

Nydelig kjole du har strikka! Så koselig at hun hadde valgt den til "begynne-på-skolen-kjole". Denne kjolen kommer aldri til å bli glemt.

Klem fra Ingunn som også nyter det samme fine været.

marianne sa...

Tusen takk!
Ja, hun likte den tydeligvis, og det er koselig :)

Vi får fortsette å nyte finværet, så lenge det finnes :) Det kommer tidsnok dager man kan "jobbe" inne.