torsdag 27. august 2015

Småttiser, og litt større.


Da lille gutten, som jeg er gammeltante til, skulle døpes...fant jeg på ei lita ekstra gave.
Noe som er kjekt å ha senere... Strikket i rester av Smart.

Strikket inn bokstavene i navnet hans, så er det ferdig merket :)

Har også strikket sokker, disse er fra Lillcat Design. Kjempemye fint derfra :)


Ellers er jo været et tema.... Vi har hatt regn et par netter, men flotte dager.
I dag pøser det ned, tror alle sluser er åpnet.
Men, etter regn kommer sol...

Ha en fin dag :)

4 kommentarer:

Lisbeths Verden sa...

Så mye fint du strikker !

marianne sa...

Tusen takk :)
Strikking er min heltidsjobb, siden jeg ikke kan være yrkesaktiv lenger. Og det er mange som ønsker mine strikkerier, så da er det bare å kvesse pinnene... :)

Maja sa...

Så fine! Likte spesielt godt sokkene, de ga nærmest hakeslepp;)!!

marianne sa...

Maja: Tusen takkk!

Ingen sak å lage fine sokker, når man har fine mønster :) Lillcat-design har masse fint :)