fredag 17. juli 2009

Fredag igjen!


Jammen går uka fort,jeg henger ikke med...hehe

I går leverte jeg mine siste ting til salgsutstillingen for kunst og håndverk. Tok en svipp innom i dag,og jammen er det solgt et par ting der:) Jeg har akkurat meldt meg inn,etter flere innvitasjoner. Medlemmene sitter der på omgang,så det blir jo min tur etter hvert også,skal få litt mer info i neste uke.

Ellers kommer bestillinger inn mot vinteren nå. Både gensere,ullbukser,luer og votter. Så jeg skal nok få tiden til å gå ei lang stund. Men jeg vil jo dette selv også,og synes det er kjempemorro. Og det kommer mer,vet jeg...
Har vært å tittet på mart`n i dag,jammen er det mye rart der...rusk og rask,kaller jeg det!
Som du skjønner,jeg kjøpte ikke noe av det jeg så. Men det er mer,som jeg ikke har rukket over,fra malerier til antikviteter. Der er det sikkert mye fint.

Snart er jeg klar for spilling,korpset vi har sammensatt til Tysklands-korps,skal øve i kveld,for å delta på arr. i morra og søndag.
Og senere i kveld er det fest,med Plumbo og Åsmund Aamli Band.

Ingen kommentarer: