onsdag 15. juli 2009

Hallois..

Denne lille hilsningen fikk jeg på Facebook,søt da..

I dag starter mart`n her,og det blir resten av uken med litt av hvert. Fra juggel til musikk og dans..Men det hører jo sommeren til,og det kommer masse kjente folk. Mange legger ferien til denne tiden,nettopp for¨å få med seg mart`n:)


Sommerværet ja,det er så variabelt. Senest i går ettermiddag var det skybrudd og litt torden. Men like etter kom sola tilbake...for øyeblikket er det sol,men det skifter fort. Jeg har egentlig lagt inn søknad om sol....og har ikke fått avslag..hahaha


På strikke-/heklefronten er jeg akkurat i dag litt rådløs. Vet ikke om jeg skal hekle litt mer,eller strikke sokker? Har en bestilling også ,men får ikke garn riktig enda. Da blir det en genser og 2 ullbukser. Morro med bestillinger...


Ellers er formen min veldig variabel,egentlig følger den været. Så da vet dere: varmt= ok form,regn,vind= pyton!!!

Men,men..jeg er da oppegående,og da skal man være fornøyd:) Ha det så fint,og ta vare på deg sjøl=))


Ingen kommentarer: