mandag 6. juli 2009

Titt,titt...


Nå kjenner jeg at skrivekløen er tilbake....den var bare slapp i solen...
Og både i går og i dag har det vært skyet,med litt yr av og til. Forresten,nå kom solen akkurat:))

Jeg gjør ikke så mye for tiden,har bare kost meg en del i varmen. Kjenner at det gjør godt for kropp og sjel:)

Men jeg har mer på pinnene....det skal være bursdagsgave den 22.juli,så det kommer ikke bilde før da. Hun som skal ha den,blir 11 år,og er en liten luring,som titter litt både her og der...:)

Etter at den saken er ferdig,tja da vet jeg ikke hva som står for tur. Har hamstret garn,så det er ikke noe problem,det ser faktisk ut som jeg kommer langt på vinteren,før det blir tomt!!!
Jaa....jeg er garnoman....eller hva man kaller det....Kjøper nesten mer garn enn mat...hahaha....

I dag har jeg laget ei liste over folk jeg skal be til selskapet mitt i august. Blir jo eldre i år igjen da:) Og jeg har telt på knappene,hva jeg skal gjøre,feire eller ikke. Men så ble det litt feiring da..
Men selvfølgelig var de utsolgt for innbydelser i bokhandelen. Så jeg får ta en liten biltur i morra.

Håper folket har en fin sommer,og de fleste har vel også ferie nå,eller snart i allefall.
Ikke glem garn og pinner når dere drar,da...Det blir jo krise!!!

Kos dere,uansett hvor i verden dere holder til:) Sommerklem fra meg!

2 kommentarer:

mayeliz sa...

Godt å høre at det står til liv i sommervarmen :-)
Her i sør er det kanonvarmt, så det blir lite strikking og lite data.. men slik er det nok for mange nå i sommer ;-)
Likte genseren du har strikket uten mønster,,, skikkelig koselig barnegenser.
Ha en fortsatt fin sommer

Jorun sa...

Det med å kjøpe mer garn enn mat...
Det er nok litt sånn her og(knis).