søndag 9. august 2009

Bursdag...


Ja,så er den store dagen her da....rart å tenke på....50 år....hmm...

Har hatt selskap med familie og venner i kveld,og det fortsetter i morgen. Jeg blir helt målløs av alt dette,dere skal få se bilder etter hvert,sååå masse fint jeg har fått:)

Tror nok jeg må bruke et par dager på å la dette synke inn....herregud....ja,.DET har jeg sagt mange ganger i kveld...hihi...


Men det er absolutt koslig å bli husket på,bare litt mye på en gang:)


Ha ei fortsatt god helg,dere som titter innom her!

7 kommentarer:

Bodil sa...

Gratulerer med den store dagen! Ha fortsatt ein fin dag :)

Jorun sa...

Gratulerer! Jeg passerte det tallet for to år siden jeg...

marianne sa...

Tusen takk:)

Sivangj sa...

Gratulerer så mye med overstått dag Marianne !!

marianne sa...

Tusen takk Siv:)

Janes hobbykrok sa...

Oi oi, Gratulerer med dagen som har vært. Håper du hadde en koselig dag! Du er jo bare midt i livet jenta mi...

marianne sa...

Tusen takk Jane:) Joda,hadde ei flott helg jeg,men det blir litt mye på en gang....midt i livet ja? visst...hehe...Ha ei fin uke:)