torsdag 20. august 2009

Hekling..


Så er denne ferdig,og den ble 38 cm i diam. Greit med litt hekling innimellom strikkingen.


Det er ullbukser på pinnene nå,og det er ikke så mye å blogge om foreløpig.

Skal strikke 3 stk. så de kommer hit etter hvert. En genser blir det også,samt et sett i str. 2 år. Men jeg tror det tar litt tid....men høsten er jo lang enda,så etter hvert kommer jeg nok i mål.


Formen min er heller laber i disse tider,faktisk tenkte jeg i dag,hvordan føles det når en leddgikt bryter? Ikke at jeg har det,men symptomene virker slik. Været er ikke på min side,så dagene er ikke akkurat så gode bestandig. Men man får gjøre det beste ut av det,så går det nok bra:)


Ønsker alle tittere en fin uke videre:)

7 kommentarer:

Petrinetrollmor sa...

Hei på deg :) Så flink du er, Marianne ! Denne hekladuken var veldig pen. Fekk inspirasjon, kanskje skal eg ta fram heklekroken :))

Ha ein fin dag vidare trass i pjask form :)

Monicas sa...

vakker va den

Janes hobbykrok sa...

Flott heklebrikke, ja enig med deg om at man må ha litt annet innimellom strikkinga.

Jorun sa...

Åå, denne var nydelig!

Greta sa...

Den duken er fin. Din og Har ein slik sjølv i rødt. Den er fra den tida eg hekla. Ei stund siden nå ja.
Veret kan vere svært så slemt når ein har ein kropp som helst bare vil ha sol og varme. Men, veret kan vi desverre ikkje styre.
Ha det så godt som råd er

marianne sa...

Takk for hyggelige kommentarer og hilsninger:)

Fru Keilegavlen sa...

Nydeleg duk!!