onsdag 26. august 2009

Onsdag..


Og det er oppstart på høstens sesong for korpset. I dag har jeg sortert noter i lange baner,noe skal samles inn igjen. Kunne gjort dette før,men det ble jo ikke noe av...


I dag har det vært en skikkelig grå dag,med regn fra tidlig morgen. Men nå er det faktisk lettere.


Ullbuksa er snart ferdig,og det er det eneste jeg holder på med nå. Har ikke hatt overskudd til noe ekstra den siste tiden...vet ikke om det er høsten,været eller rett og slett meg som ikke fungerer.Men jeg skal nok finne på noe snart:)

6 kommentarer:

mayeliz sa...

Heisann :-)
Lenge siden jeg har vært innom her, og det beklager jeg :-) Men tiden strekker liksom ikke til for tiden :-~
Ser du har hatt jubileum også. Kjempegrattsi litt på etterskudd :-)
Godt at du nevner ullbukse her, hehe for det er akkurat det jeg burde sette igang med.. når jeg får tid, hihi
Ha ei flott uke :-)

Petrinetrollmor sa...

Hei :) "Å rydde i noter kan nå vere skikkelig arbeids- og energikrevande det," seier mor/kone til korpsmusikarar!

Ellers går det på å ullvotter på strikkefronten her for tida :)

Ha en god kveld :)

Fru Keilegavlen sa...

Ja, det er nok tidkrevande vil eg tru. Koseleg at du legg meg til blogglista di. Skal legge deg til mi og. ;)

Jorun sa...

Hei Marianne!
Nå er jeg i Norge, og pakka di ble sendt i går.
Håper du får den raskt da...
Jeg er vel innom bloggen min og titter via lånt pc av og til, så du få legge inn en kommentar når du mottar den... Greit å vite at du har fått det du skal vet du! Håper du blir fornøyd da...

marianne sa...

Hei mayeliz,så koselig at du titter innom igjen:) Ingenting å beklage du...man har jo som regel mer enn nok å finne på!! Tusen takk for koslig hilsen i anledning bursdagen:)
Ja,ullbukser trengs vet du,her omkring er vi mange som holder på med det i disse dager. Ha ei flott uke:)

marianne sa...

Hei gunknitter! Ja,noter blir det fort mye av,og masse rot...men vi fikk levert inn ganske mye,så nå er notemappa slunken.. Ha ei flott uke:)