søndag 28. mars 2010

Blogg-endring og sommertid.


Fikk lyst til å gjøre en liten endring her,men jeg vet ikke om den blir slik lenge! Tror dette må vennes til, og jeg har hatt den andre typen nesten helt fra starten. Så det er noe med vanen...

Jeg har akkurat strikket ferdig lue nr.2. Det vil si,den første er heklet. Og så har jeg fortsatt tunikaen på pinnen. Den mangler forstykke,og litt montering.
Kamera står på lading,så bilder kommer i morgen:)

Husket dere å stille klokka til sommertid,da? 1 time frem...

3 kommentarer:

Fru Keilegavlen sa...

Endringa vart flott den. Ønskjer deg ei fin påske!

Greta sa...

Syns bloggen din vart kjempeflott.
Likte det svært godt. Den ser så proff ut.
Ja da eg ahr stilt klokka :)
Var du inne å ønska meg god påske eller er det andre som også glemmer å skrive navn. Kom meg ikkje inn på vedkommende sjølv om eg trykkte på "bildet" ved navne, derfor tvilte eg på at det var deg.
Uansett så må du ha ei flott påske i tilfelle eg ikkje er innom deg att før den er over. Men det er eg nok sikkert. klem

marianne sa...

Takk,takk,jeg tror også jeg liker bloggen slik:)
Greta,jeg er ikke anonym hos deg lenger,husker navnet nå...hihi:)
God påske til dere også:) Jeg skal lage et påske-innlegg etter hvert...