onsdag 10. mars 2010

Midt i uken...


Solen skinner,og det er minus 3 i skyggen....Det er VÅR!!! Man må jo bare ut å nyte dette været,se snø og is smelte,og langs husvegger er det nå bart(i sola ja).

Til helgen er det korps-seminar,for oss som skal til Tyskland i sommer. 45 musikere....hoooiiiii,det blir morro i 2 hele dager til ende:)
I den forbindelse,er jeg med å forbereder...(at jeg aldri kan si NEI).

Så i dag skal jeg sjekke musikkanlegg til lørdagskveldens sosiale samvær,høre hvor og når nøkler skal hentes/leveres,i butikken å bestille mat og drikke til lørdag morgen. (Må jo ha kaffe,rundstykker,brus).
Ja,man kan vel si jeg er opptatt det meste av dagen:)

På strikkefronten kan jeg si: sokker er på pinnen,en bestilling til påske. Ellers har det dukket opp bestillinger på 5 luer,1 sett pulsvanter,1 genser til dame(strikkes utover våren).

Den ullbuksa og lua fallt i smak ja,men hun skjønte ikke at det var hennes bestilling...hehehe. Den skulle jo ikke komme før til høsten:)) Morro med overraskelser!

Sitter å undrer hva slags bilde jeg skal gi dere,har nesten ingen fine på maskina nå... Fant ett fra 2009,Tysklandskorpset.
Og som dere ser,har jeg pyntet bloggen litt på sidene. Men så dumt at det ligger en logo på v.side øverst! Samtidig er det jo til hjelp for de som ønsker en endring i bloggen. Det var slik jeg fant den også:)


Ha en fin onsdag da,håper solen skinner hos dere alle sammen:))

1 kommentar:

Petrinetrollmor sa...

Så kjekt, Marianne ! Tyskland og greier :) Det har vorte endel turar på døtrene mine òg i korpsforbindelse, øvingshelgar !

Det er så godt at det finnst slike ildsjeler som deg, som kan ta i eit tak :))

Håper våren kjem for å vare hos deg. Her er det fortsatt full vinter, men i dag har det regna litt i snøen ! Ja,ja.

ha en fin dag vidare !

Fint bilde :))