onsdag 24. mars 2010

Halloooooo.....


Jeg har egentlig ingen bloggtørke,men det ble bare sånn! Dagene flyr,og ikke vet jeg hvor tiden blir av:) Synes ikke jeg rekker stor annet enn å stå opp og legge meg...hehe.


For tiden venter jeg på garn som er bestilt,det var ikke nok på lager,så leverandøren venter også. Da skal det bli pulsvanter og lue.
Til så lenge strikker jeg en liten tunika/kjole. Har fått noe bomullsgarn for en stund siden,så jeg fant ut at det kunne brukes nå. Ingen grunn til å starte på noe stort prosjekt i ventetiden.

Og så har min eldste tante-jente kommet med et ønske. Ei lue,litt lang type...Ja,da var det å finne på en type da! Jeg er i gang,hadde liggende Oda-garn fra Europris. Kjempegodt garn,og jeg hekler med nål nr.5,så det går fort. Bilde kommer snart,om resultatet blir bra:)))
Våren kommer litt i små biter her,for været er skiftende. Fra strålende sol og mange varmegrader,til snø og kald vind. Senest i går natt var det -13.

Men nå skal jeg avslutte dette her,og fortsette med litt hekling,før sengen kaller:) Det kunne forresten vært den tiden for lengst ser jeg,etter en titt på klokka.....åååå,at jeg skal være så våken på denne tiden da.... Jepp,jeg er født B-menneske,og forblir det:) Tjingeling...

1 kommentar:

Greta sa...

hei. til vanlig er eg vel hverken A eller B menneske, men sånn midt i mellom. Men nå har alt blitt litt surr. Eg klarer ikkje å ligge lengre enn til maks 7 om morgonen ofte tidligere. Er opp å vandrer minst ein gong om natta.
I går sa T at eg var flink og var lenge oppe. Eg tørna inn litt før 23. Helt håpløst. Er så trøtt om kvelden. men skit au tidlig opp, så får eg mye ut av dagen.

Det blir kjekt for deg å få garnet du ahr bestilt. kjekt for oss å sjå kva du får til av det du holder på med no og det du venter garn til.
Ha ein flott vårdag