mandag 5. april 2010

2.påskedag!


Hei igjen:) Her har vi hatt 2 strålende dager,og om det så svart ut,kan jeg nå si at jeg har fått litt brunfarge:)) Denne dagen har jeg tilbrakt mest ute,en herlig dag med grilling og litervis med kaffe....

Tenkte strikke litt i dag også,men sola gjør lyset så skarpt,så jeg droppet det. Bare avslapping! Men jeg er ferdig med ei lue,snart 2 forresten,samt et par pulsvanter. Tar bilder og legger hit i morra. Mente å montere tunikaen også,men der ble det stopp gitt....

3 kommentarer:

Janes hobbykrok sa...

For en flott dag! Den har vi jo venta på i hele påsken. Ha en fin kveld. Hærlig med vårpuss av bil og klesvask etter påsketur.

Greta sa...

Høres ut som ein topp dag. Strikkinga kan du ta att. Spent på å sjå resultatet. Ha ei strålandes og kreativ uke

marianne sa...

Ja,det var virkelig en flott dag her også:) Så herlig å bare sitte ute å nyte solen...
Ha ei fin uke videre:)