onsdag 7. april 2010

Dårlig rygg....


Så kom dagen igjen,og det ble enda en smell i ryggen....Så typisk,når jeg har vært ganske ok en stund. Opptil 1 mnd.forresten...

Jeg stod med tannbørsten på morgenen,og vips,ned i knestående! Ingen forvarsel eller tegn på at det ville komme....

Så i dag har jeg ligget en del,men er nå i nesten sittende stilling. Vurderer å rusle meg en tur ut,sola kom nettopp!!
Og det er egentlig bedre å gå litt,fremfor å sitte.

Men korps-øvelsen i kveld,-ja den gikk rett vest:(



3 kommentarer:

Petrinetrollmor sa...

Å, det var leit med ryggen, Marianne. Må vere fortvilt å ha det slik. Håper du kommer deg raskt til igjen.

Tusen takk for hyggelig bursdagshilsen :))

Greta sa...

God bedring. ein veit aldri kva dagen bringer. Synd men slikt skjer til tider. Ha ein så god kveld som mulig

marianne sa...

Takk,takk! Nei,man vet ikke hva dagen bringer,og det er kanskje like greit....Jeg har mange slike dager,og man lærer seg å leve med det:)