torsdag 22. april 2010


Titter innom for å si at det står til liv:) Jeg holder på å hekle sammen blomster og inner-duk. Jammen var det mer jobb enn jeg trodde!Ikke minst alle tråder som skulle festes,jeg satt en hel kveld bare med det.... Men forhåpentligvis,så sitter dette sammen i løpet av de neste 2 dager,og da skal dere få se på min "blomstereng"..

Ellers er det både vinter og vår her. Innimellom kommer sola så fin,for så å bli avløst av hagl,snøbyger og en isende vind.
Det kjennes godt både her og der,men hva hjelper det å klage? NOT....Så jeg sier det enkelt; jeg har det bra:)

Ha ei fin uke videre,jeg kommer snart med noe å titte på!

2 kommentarer:

Greta sa...

Hei vennen. Her koser vi oss ja. kjekt at ho skal vere her nokre dager til.
Blir spennde å sjå blomsterenga di. Og nei det hjelper desverre eller heldigvis ikkje å klage. Ha ei fortsatt flott uke

Fru Keilegavlen sa...

Så spennande!! Gler meg til å sjå det ferdige resultatet. Ha ei flott og kreativ helg.