søndag 8. august 2010

Hei:)


Hvis dere tror jeg har bloggtørke,så njai...egentlig ikke,men dagene flyr for meg!
I helga har jeg gjort litt husmorarbeid.
Lørdag støvsuget jeg,og i dag har jeg vasket gulv. Som dere ser,det går ikke fort,men det orker jeg ikke av slike ting.
Siden jeg har bursdag i morra,kan det jo fort komme noen gjester,og da vil jeg at det i allefall ser ok ut:)

Jeg strikker babyjakke,og nå holder jeg på med den for 3.gang!! Den første tenkte jeg egentlig litt smart,trodde jeg....og selvfølgelig skulle jeg ikke følge oppskriften. I stedet for mønster bare som vrangbord,fortsatte jeg helt oppunder ermehullet. Resultatet ble en dukke-jakke!
Greit nok skal den være til en nyfødt,men i såfall burde denne nyfødte være bitteliten....
Vel,så jeg satte i gang for andre runde. Da ville jeg prøve en annen vri,noe som også ble like dumt....Så nå strikker jeg den etter oppskriften,ikke med samme garn,men det har samme strikkefasthet. Og det ser ganske fint ut:)

Solen har vært her i hele dag,og det var faktisk over 40+ i solveggen:) Herlig!!

Ha ei fin uke,jeg skal prøve å få ferdig babyjakka snart:)

2 kommentarer:

Beate sa...

Gratulerer med dagen! Håper du har en kjempefin dag

marianne sa...

Tusen takk,Beate:) Dagen har vært fin,og jeg har bare kost meg:)