mandag 23. august 2010

Skulle jo sove...


....men har tatt en liten bloggrunde. Egentlig var det bare 1 blogg jeg skulle innom. Leter etter noe som jeg visste fantes et sted....
Og så klikket jeg videre,for det dukker jo stadig opp noe spennende:) Denne bloggverdenen gjør i allefall meg nysgjerrig....

Og siden jeg først er her,kan jeg komme med en liten oppdatering;

Babydressen har nesten fått 2 bein,så det går da fremover.
Og så har jeg strikket 2 nøkkelringer i dag,fikk en bestilling:) Men siden jeg ikke hadde tenkt å blogge før i morgen,har jeg ikke bilde av dem nå!

Vi har hatt et fint vær i dag også,ikke så mye sol,men fin temperatur. Det går fint å være ute alikevel.

Og vi venter på den lille babyen da...terminen er om få dager,så det kan fort komme ett nytt familiemedlem nå:))

Men nå er det på tide å sove...Opp igjen om noen timer,og spise mere mat!! Hahaha...
Natti,natt..

2 kommentarer:

Greta sa...

Spennde dager ivente. Det blir så kjekt atte :). Spennende å sjå dressen ferdig også. Ha noen spennde dager.

Fru Keilegavlen sa...

Så spennande!! Nærmer seg både med nytt familiemedlem og ny dress.