søndag 29. august 2010

Tilstandsrapport...


Jeg har ikke tenkt blogg hele denne uka...Sorry!! Men jeg har hatt en del å gjøre,som tok mer tid enn jeg tenkte.
Og med meg går ikke alt så fort. Kjenner at sol og varme har blitt til mer "stivere" temperaturer.
Men,men,jeg har jo tid til å pusle:)

Babydressen er nå snart ferdig,holder på med raglanfellingen. Håper å kunne strikke det meste av den i kveld.

I dag var det snøkvitt på fjellet!!! Bildet er fra verandaen på hytta vår. Uff,det er jo alt for tidlig....Men det blir neppe liggende,bare et varsel om at vi nærmer oss vinteren igjen....Akk ja...

1 kommentar:

Sivangj sa...

ufff ja vinteren har begynt å varsle sin anmarsj her og. Godt med snø i fjellene og rim på bakken hver morra. Men heldigvis forsvinner det fortsatt fort når sola får komme opp for horisonten.
Ønsker deg en hærlig uke
Klem fra Siv