torsdag 5. januar 2012

Kaldt.....

 I dag er det typisk vinter-vær! Minus 15 på morgenen,og vi har de siste dagene fått en del snø-
Ja,da er det slik det skal være på denne årstiden,da....Ikke regn,vind og grønne plener....

På håndarbeidsfronten er det litt av hvert som skjer. Strikker hel dress str. 4 år, lue til voksen,kanskje...,og så har jeg et par bestillinger. De er til voksen,så jeg har nok å gjøre en stund. En fin start på det nye året:-)

Av det jeg strikket til julegaver,glemte jeg selvsagt å ta bilder,av noe. Det var ønsker om hjemmestrikket sokker,så jeg strikket og gav bort 8 par russelester. Dumt dere ikke fikk se dem,men dere vet jo hvordan de ser ut....

Avslutter dagens innlegg,med noen ord til de som stikker innom:-) Ha en fin torsdag!


                                              


2 kommentarer:

Petrinetrollmor sa...

Hei, og Godt Nytt År til deg ! Her er det lite handarbeid fortida, men eg kjenner det kribler litt i strikkefingeren:) Er fortida fullt opptatt med min vesle kvalp og han liker trådnøster det kan eg helse og sei.

klem og eit stort smil til deg:)

ps sikker på at du gledde mange med dine fine strikketing

marianne sa...

Heisann Petrine,og godt nytt år til deg:-)

Håndarbeids-iveren går opp og ned,tror alle merker det.
Den kommer nok tilbake hos deg også!

Så herlig med hvalp,da. Kan tenke meg han vil leke med nøstene,ja...hehe.

Ja,alle mine strikkede julegaver,ble gledelig tatt i mot. Og så lenge de ønsket seg hjemmestrikkede sokker,er det jo morro å glede dem alle:-)

Klem og smil tilbake:-)