mandag 2. januar 2012

Nytt års forsetter!?

For min del er det sjeldent store nyttårsforsetter, de varer ikke ut året uansett......Ikke at jeg er så lite bestemt,
men det skjer fort at det sklir ut:-)
Da er det jo like greit å ikke ha noen,så slipper man å få høre at man ikke klarer å holde dem:-)

Har forresten gjort ett unntak i år!! Og det er at jeg skal blogge litt hver dag,eller annenhver dag......Oiiiiii.....
Mulig jeg har gapt alt for høyt nå,men man må satse litt,for å se om det var noe å satse på!!!
Resultatet kan jo bli at det blir masse tull å lese her,da......Men dere får bare scrolle nedover,hopp elegant over det som ikke virker så ok å lese......Det er helt grei:-)

Her ser dere litt av mine julegaver:



Denne veska skal jeg ha til håndarbeid:-) Og oppi der igjen,ei lita veske til lommebok m.m.



 Siden min gamle mobil,eller den var ikke gammel akkurat,men den var sånn mandags-mobil!
Uansett,jeg fikk denne flotte tlf. Så her brukes det litt tid,masse å sette seg inn i.


Nytt år,ny dag og nye muligheter.....Nyt denne mandagen:-)

Ingen kommentarer: