onsdag 12. mars 2014

Midt i uka igjen....

Jammen er vi allerede halvveis i denne uka også....bare 2 dager til helg.....Jaja, jeg får henge på så godt jeg kan :)
I dag skal jeg reise igjen, til Aron denne gangen også. Han vil gjerne at bestemor kommer, og at vi lager gele`.....Og jeg kan jo reise hver dag, altså fordi jeg ikke jobber, blir nok slitsomt å besøke de hver dag...hehe
Så da skal jeg bare kose meg og nyte samværet. Har pakket med strikking, til kveldene. Aron legger seg kl.19, og sovner med en gang. Så da har jeg litt tid til håndarbeid etterpå.

Ellers har jeg ferdigstilt et par votter. Strikket i rester av Sandnes Alpakka Strømpegarn. De ble veldig myke og gode, og passe tykke.Litt for lange til meg,men jeg legger de i gave/salgskassa, så blir det nok nye eiere på de en dag....


 Mønsteret fant jeg på nett,men husker ikke i farten hva jeg søkte på. Kanskje det var via en blogg?..

Da ønsker jeg dere ei fortsatt fin uke, vi "snakkes"!

2 kommentarer:

BrittB sa...

Nydelige votter du har strikka! Har sett det mønsteret før, men husker heller ikke hvor... :-)
God helg!

marianne sa...

Tusen takk :) De ble veldig gode, men kanskje litt sent på sesongen....hehe. De gjemmes til neste vinter :) Fortsatt fin søndag til deg!