onsdag 19. mars 2014

Vinter og snø......Gleder....

Ja, så kom kong vinter på besøk igjen.....Det snør, og det var -10 på morgenen. Man vet aldri med Mars-måned, min bestefar sa alltid at Mars er lunefull, og det hadde han jammen rett i.
Vi har hatt fine dager med sol og virkelig vår/påskestemning nå. Og det har resultert i dette:



På strikkefronten skjer det også noe. Og ingen overraskelse at det er sokker, vel??? Hehehe.....Jeg er nok hekta....Skjønt jeg har andre ting jeg skulle ha gjort.
Men de oppdragene jeg har, og har hatt ei stund, er sokker. Og alle synes de er sååå fine med mønster på. Morro for meg det, og jeg liker å strikke både sokker og mønster.

Har vært noen dager hos Aron, koste oss som vanlig. Vi puslet,bygde lego, laget gele` og hadde virkelig bare kose-dager. Han har forresten bestilt blå sokker.....og bestemor strikker :) De er snart ferdige, så da kommer det bilde.

Kan ellers fortelle at jeg akkurat har fått en glede i posten, bestilt fra Hobbyklubben.


 Nå har jeg hatt ei koselig stund med å lese blogger, både imponerende og inspirerende lesing. Men nå er det tid for å gjøre andre ting.
Ha en flott dag!
 

Ingen kommentarer: