fredag 7. mars 2014

Reise,kos,helg!

Da er jeg hjemme igjen, etter noen dager hos verdens beste Aron. Han hadde omgangssyke først i uka, og derfor karantene i 48 timer fra barnehagen. Da lurte han på om bestemor kunne komme en tur, så vi kunne leke.....og selvsagt kunne bestemor det :)
Vi puslet Lynet-puslespill, bygget Lego, kjørte biler på bana, og pyntet litt på det nye rommet. Så fikk vi fine rom alle sammen, må vite.....

Og siden jeg da var borte, ble det fint lite strikking. Men et par sokker er ferdige nå i kveld. Mangler trådfest og den siste finish, så kommer det bilde :)
Jeg strikker en Marius også, som skal bli en overraskelse litt senere. Mer sier jeg ikke enda, men så vet dere at jeg ikke bare strikker sokker.....Det er bare så morro å strikke så flotte mønster.

Det kommer stadig forespørsler om OL-lue også. Jeg skulle kjøpe garn når jeg var på tur,men lys blå er mangelvare alle steder. Så jeg er nok ikke den eneste som hekler luer for tiden.

Ser at jeg har fått flere følgere også, så hyggelig! Velkommen!!
Og tusen takk til alle som legger igjen kommentarer, det setter jeg pris på :)

Håper dere får ei fin helg! Vi "snakkes".....


Ingen kommentarer: