mandag 18. mai 2009

Blåmandag!


Å,som kroppen min verker....men det var en flott 17.mai-feiring.Sol og fint vær også. Jeg var med korpset halve dagen, og det var mer enn nok.
Så da de fortsatte,dro jeg hjem til fotbad og avslapping. Slett ikke vondt det heller...hehe

Møtte noen korpsmedlemmer til buffet på ettermiddagen, og vi spiste oss godt og vel mette:)
Ellers ble det en tidlig kveld, rett og slett for at jeg ikke orket noe annet.

I dag våknet vi til regn og grått vær. Men naturen trenger jo det også...sies det...

Jeg er strax klar for trening,eller klar er jeg jo ikke...men jeg skal da dit:) Så får jeg håpe at noen av musklene kan få det bedre etterpå:))

Hei og hopp!!! Eller ikke...

3 kommentarer:

Greta sa...

Trening er av og til tungt, men det gjør underverker.
Av og til kan kroppen vere pyton, men når ein veit kva som er årsaken, og ein har tatt eit valg, så klarer ein å leve med det.
Håper kroppen er bedre i morra.
Høres i alle fall ut du hadde det fint i går, så lenge du orka.
Håper denne uka vert bra :=)

Jorun sa...

Håper du har det bedre nå...?
At du ble bedre av treninga mener jeg?

marianne sa...

Joda,treningen er tyngre enkelte dager,og det er litt opp og ned med dagsformen. Men jeg gjør da litt,og fysio er fornøyd. Jeg har 0 tyngde-tolleranse på ryggen,så det er ikke alt som er like godt. Men,men...
Ha ei flott uke dere også:)