mandag 25. mai 2009

Ny uke,nye muligheter...


Denne uken blir travel...masse som skjer litt utover uka,pluss hele helga har tett program.

I går kveld,skrev jeg ferdig ei tale til et bryllup,hadde skrevet den før,men måtte fikse litt.

Nå er det 2 sanger som skal skrives,begge til konfirmanter i helga:) Noen har det ikke så travelt med slik,men kommer snikende da det nærmer seg...Jaja,jeg skal nok fikse det:) Godt vi har mail-verden...

Her har vi et strålende vær,og det var 15 gr.i skyggen ganske tidlig i dag. Må sitte ute å skrive i dag,nyte solen mens den er her:)

Skulle vært på trening også,får se hva jeg rekker...Har syklet 15 km her i dag også,midt på stuegulvet...det ble hett,da sola kom:)


Nei,jeg får finne skrivesaker å komme meg ut! Ha en flott dag,hvor enn du er:)

Ingen kommentarer: