onsdag 27. mai 2009

Halloooo....






Joda,det står til liv her....men jammen er det travle tider....godt jeg ikke jobber,det hadde jeg ikke rukket:)))

Her går dagene med til alt mulig: mandag trening,skrive ferdig ei tale,2 sanger ble ferdige og sendt,og ble veldig godt mottatt:)
Så var det møte i planleggingen av sykkelløpet i juni,MTB. Der er korpset med som arrangør,jeg kommer tilbake med detaljer.

I går planla jeg litt handling,skal bake til lille Nathalie`s dåp på søndag. Og så fant jeg igjen strikkingen...det begynner å bli noen dager siden sist!! Men jeg skulle på symøte i går kveld,og da måtte jeg finne noe å putte i veska:) Jeg strikket på møtet,ja..

Like før jeg skulle finne senga,kom jeg på å titte litt rundt på nettet,på masse rart....Fant et kamera som jeg likte,og vips,så var det bestilt:) Leveringstid 1-2 dager stod det,så de satt nærmest å venta på bestillinga...

Sent i går kveld ble det et forferdelig regnvær,makan til skybrudd!! Våknet flere ganger i natt,jeg liker ikke slikt vær! I dag har vi hatt opphold,litt sol og litt vind.

I dag har jeg gjort en del ærender,planlagt litt av lynlotteri som korpset har på fredag, handlet til kakebakst,og tok turen innom bokhandelen. Der fant jeg 2 bøker,og de ble med meg hjem... Kjekt å ha,heter det jo:)

Snart er det styremøte i korpset,jeg er jo der også.....og etterpå er det øvelse,så da går denne kvelden av seg sjøl:)

Men,midt oppi alt dette har jeg trening,og i morra er det på`n igjen. Ellers har jeg det bra synes jeg,nytter jo ikke å klage heller....

Forhåpentlig kommer det snart bilder av litt håndarbeid,sorry at jeg er så lite motivert,må vel kunne kalles vårslapphet.....eller?

Ønsker dere ei fortsatt fin uke:) (nå begynner jammen det samme uværet igjen...)

6 kommentarer:

Jorun sa...

Blir helt anpusten av å lese jeg...!
Om det er noen trøst, så er jeg lite motivert for håndarbeid for tida jeg og...

Anonym sa...

Minnene strømmer på når jeg leser ditt blogginnlegg. Fikk 4 barn i løpet av 14 mnd, og da var det flere år med slik aktivitet. Nå er de voksne. Det jeg sitter igjen med etter travel oppfølging av barna, er at det var slitsomt - men - å være engasjert i barna er en flott ting. Stå på, plutselig er de "ute av redet"

ToveLisbeth sa...

opps, trykte visst på feil knapp, jeg er ikke anonym

Sivangj sa...

Er jo ikke no rart du ikke er så motivert for håndarbeid for tia .. Du har da mer enn nok å henge fingrene utenom .. Den strikkeboka så virkelig spennende ut, blir gøy å se hva fint du lager ut fra oppskriftene i den :)

marianne sa...

Ja,man kan bli anpusten av mindre...hehe...men det går greit:)
For å oppklare litt,som kanskje ble misforstått: mine 2 barn er voksne,og flyttet ut. Lille Nathalie er datter av min nest eldste tante-jente. Hun døpes på søndag den 31.mai,og jeg skal hjelpe til med baking:)

Greta sa...

Høres ut som du har ei herlig og travel tid. Kjekt når masse skjer. Kan ver litt hektisk, men det er medisin i det også. da rekker man ikkje å kjenne etter om ein har det vondt.
Håndarbeidslysten din kommer tilbake det tviler eg ikkje det minste på. Blir ikkje like mykje hos emg heller. Litt for varmt med ein stor ullbol i sola.
Ha ei fortsatt fin pinshelg