onsdag 13. mai 2009

Hei igjen:)


Har det egentlig litt små-travelt for tida. Eller,det er kanskje noe jeg tror...Har som sagt ei lita frøken her,som stadig er klar for tur. Hun spretter i gangen så fort jeg rører en fot...Vi går litt turer,men ikke hver gang hun er klar...

Dette gjør meg litt sliten,for jeg har andre ting som også er viktig. Bl.a. treningen,og jeg har ikke akkurat fullt tempo først på dagen:)

I kveld er det marsj-øvelse...puuhhh....skal tro hvordan det blir? I forhold til 17.-mai-spilling, har jeg tenkt mye. Egentlig klarer jeg ikke å være med hele dagen,selv om jeg har gjort det tidligere. Da har jeg blitt helt kapp-ut i flere dager etterpå. Det går jo i ett fra kl.08-16.

Så nå vurderer jeg å være med halve dagen, litt er jo bedre enn ingenting...

Nå tror jeg jammen sola kommer, og den er så absolutt velkommen:) Vi har hatt så mye vind i det siste, og det kjennes i kroppen. Så litt godt og varmt vær nå, hadde gjort underverker.

Holder fortsatt på med buksa til Nathalie, det går ikke så fort nå. Er jo så travel på andre områder...men det går fremover:)

Ha en flott onsdag!

1 kommentar:

Jorun sa...

Nei, det er jo ikke alltid en har like mye tid til å sitte med håndarbeid.
Du får vel ta det litt med ro 17.mai så su ikke blir helt utslitt vel...