tirsdag 19. mai 2009

En gledens dag...


Ååå,jeg er så glad!!!! Fikk muntlig beskjed fra Nav om at er innvilget tidsbegr.ufør. Etter nesten 1,5 år, er det godt å få et positivt svar:))
Endelig skal jeg motta lønn igjen, og det skal bli kjempegodt!

Sola skinner også, og det er så fint ute. Krysser fingre for at det blir sol og varme nå, uten vinden som ødelegger. Det er da vel på tide med litt varmere dager nå??

Jeg hekler på en liten duk for tiden. Oppskriften fant jeg etter min mor, den er så krøllet sammen,så det er flaks at jeg ser hva som står. Og ikke er det bilde, så dette er spennende. Den er rund, og ca.50 cm står det....Vel, kanskje jeg blir ferdig i dag eller i morra, så skal dere få se resultatet.

Treningen i går,ble så som så. Men jeg klarte da litt. Og formen er litt bedre i dag....egentlig synes jeg treningen er oppskrytt!!! Jeg blir ikke stort sprekere,men tenker jeg rett,så har jo dette noe med å opprettholde min helse som den er,og ikke bli værre:) Ok da....jeg fortsetter!!

Ha det fortsatt fint da:)

6 kommentarer:

Bodil sa...

Ikkje noko kjekt å måtta venta så lenge på svar, men at svaret då er positivt er jo flott:) Er spent på duken som du heklar!

Cille sa...

Så kjekkt at det ordner seg! Men en skal nok være en tolmodig sjel når en har med NAV å gjøre..
Enug med deg trening er litt oppskrytt ja...

mayeliz sa...

Så flott at det går din vei :-)
Gleder meg til å se hekleriene dine. Ha en flott kveld :-))

marianne sa...

Tusen takk for gode ord:) Og ja,jeg er kjempeglad,jeg kjenner meg helt tom nå,så det har nok tatt på,enten jeg trodde det eller ikke..
Duken er heklet ferdig,så jeg skal se om jeg får tatt et ok bilde nå i kveld,men blir det for mørkt,kommer det i morra:)

Greta sa...

Eg ble så glad på dine vegen, samtidig så sint. Veit at eg var utrulig heldig den gangen min sak var oppe. Hadde ein super lege, super sakshansamar og det vart ordna på 2 månader fra det vart søkt om full uføretrygd til eg fikk den.
Det er så dumt at ein må kjempe slik og eigentlig vere frisk for å kunne hanskes med alle etater når ein er sjuk.
Har støtt på mange andre hindringer i verden men var heldig akkurat der.
Trening hjelper, spesielt på sikt

Janes hobbykrok sa...

Så fint du har fått positivt svar.