fredag 15. mai 2009

Helt alene...


...å,som jeg koser meg nå:) Er alene her,og det kjennes sååå godt. Må bare innrømme at jeg er sliten før helga begynner..Men etter ei god natts søvn, en morradag, og enda mer søvn, er jeg nok klar for korpsets start kl.8.

Nå har jeg spist middag,vasket opp og sitter med pc i fanget,lettere henslengt...hehe

Fikk et Familien av ei venninne i dag, nr.10. Der er det fine dåpskjoler ja:) Ikke at jeg skal lage det,men man kan jo lese oppskriften... Og hvem vet, kanskje jeg lar meg rive med en dag:)
Skal i allefall lese det nå, og bare slappe av:)

Ønsker dere ei god helg,kommer med nasjonal hilsen i morra....

2 kommentarer:

Jorun sa...

Ja det er virkelig deilig å få være alene av og til.
Ha en god 17.mai feiring!

marianne sa...

Ja,det trenger vi nok alle i blant...Ha ei flott feiring du også,kos deg:)